CROS F-SECURE STEP BY STEP 2015
Daca da, esti asteptat la Crosul F-Secure Step by Step 2015, eveniment sportiv gratuit, dedicat exclusiv celor din domeniul IT ce va avea loc in Parcul Tineretului (intrarea Sincai) pe data de 6 iunie 2015, in intervalul orar 08:30 – 11:30.
Obiectivul acestui eveniment este promovarea si sustinerea unui stil de
viata sanatos prin miscare in randul corporatistilor, dar mai ales al ITistilor.
De ce IT-isti ? Probabil ca in mod normal, “alergati” poate de la o
conferinta la alta, testati un echipament sau implementati o noua solutie
software, dar ce ati spune de o simpla alergare in parc ?
Alergatul este cea mai veche si simpla forma de miscare si inseamna mai
mult decat arderea caloriilor. Iata cateva dintre beneficiile alergarii:
Pe langa cele enumerate mai sus, F-Secure Step by Step este un
eveniment la care te vei intalni cu fosti colegi din domeniu, cu oameni ce
lucreaza in IT cu care poti schimba opinii si nu in ultimul rand cu noi,
gasca vesela F-Secure de la care puteti afla informatii despre solutiile de securitate pentru acasa si pentru business.
Cum a fost la eveniment?
Evenimentul s-a incheiat.
Rezultatele sunt disponibile aici: Rezultate finale Cros F-Secure Step by step 2015.
Mai jos gasiti cateva imagini de la eveniment, mai multe fotografii sunt disponibile pe pegina noastra de facebook.com/FSecureRo.
Multumim pentru participare si pentru ca v-ati distrat alaturi de echipa F-Secure | Infodesign.
CÂND AM ALERGAT?
6 iunie 2015
08:30 – 09:30 | adunarea participantilor, ultimele inscrieri |
09:30 – 10:00 | incalzirea participantilor |
10:00 | START |
11:30 | incheiere eveniment |
KIT-ul de participare
Toate persoanele inscrise la eveniment vor primi e-mail de confirmare pentru inscriere.
Conform Regulamentului Oficial al Evenimentului, numarul kit-urilor de participare este limitat (150), intaietate avand cei ce lucreaza in domeniul IT. Cei ce au primit e-mail pentru ridicarea kit-ului sunt asteptati in perioada 4-5 iunie, interval orar 09:30 – 18:00, la sediul din Str. Corbeni nr. 6, parter, Bucuresti, sector 2 pentru ridicarea kit-ului.
Cei ce nu vor primi kit sunt asteptati in ziua evenimentului, incepand cu ora 08:30, la standurile de inscriere pentru a primi numarul de participare, materiale din partea sponsorilor si bratara de cronometrare.
* veti primi confirmarea pe mail
– tricou personalizat
– bidon de apa pentru sport
– bandana
– cupoane de reducere oferite de parteneri
– 1 baton proteic
– numar de participare (se primeste in cadrul evenimentului)
– bratara de cronometrat (se inapoiaza dupa terminarea cursei)
* toate persoanele inscrise dupa epuizarea numarului de kituri
– numar de participare
– cupoane de reducere oferite de parteneri
– bratara de cronometrat (se inapoiaza dupa terminarea cursei)
log out, shut down, go run!